1. Op zondagavond 26 januari gegeten samen met mijn vrouw bij Waanders. Wij hadden zin in een gebakken Schnitzel met champignons en gebakken ui. De schnitzels waren smakeloos, en dreven in het vet. Het leek erop dat de kok simpel de schnitzels had opgewarmd. Het korstje, wat normaal krokant behoort te zijn was plakkerig nat/vet. De granenring op de schnitzels zou champignons met gebakken ui zijn. Het was ui! met een uitroepteken, met hier en daar een klein stukje champignon.Een bakje prei ook zonder smaak en jawel huisgemaakte selderijsalade die nog een klein beetje smaak had. De gebakken aardappeltjes waren niet gebakken maar gefrituurd, ook dat hoort niet. De kok heeft er hier duidelijk een potje van gemaakt. Zo goedkoop mogelijke groente, veeel ui, goedkope prij en dat voor een prijs van € 17,95 p.p. Het personeel ging slecht om met de klacht: de ober zou het doorgeven, de kok bij het afrekenen had nog nooit klachten gekregen. Geen wonder, dit is ook niet kok waardig en de mensen komen gewoon niet meer terug.
    Kortom rij door en zoek een ander restaurant waar ze begrijpen dat eten met liefde klaargemaakt moet worden.

1,5