Op dit adres zit nu: La Habanita

1. We hebben hier twee keer gegeten..voor het eerst en voor het laatst! We hebben de bonnen via een veilingsite gekocht en al van een collega gehoord dat we er, ondanks haar slechte ervaring, toch heen moesten gaan. Parkeren is een drama en bij binnenkomst (we waren wat later) stond de eetzaal echt blauw van de rook. Als er al enige vorm van ventilatie was, dan was deze zeker niet voldoende. De wankele tafels en stoelen stonden zo dicht op elkaar dat we amper konden gaan zitten. Veel te veel mensen op elkaar gepropt in een ruimte. Het vlees voor vier personen (barbecue) lag op anderhalf ontbijtbordje.. echt heel weinig! De hamburger en het file-lapje waren redelijk lekker, het spiesje en de vis echt niet. Er stonden hoestende kinderen met het buffet te spelen en in de patat te roeren zonder dat ouders/personeel hier wat van zei. Warme en koude producten stonden naast elkaar in het buffet zonder dat dit dus verwarmd/gekoeld werd. Een groot drama. Echt een goed concept wat door slecht management stukgemaakt is.

1,9