1. dj oudman

Op 25 januari 2014 hier gegeten. Als voorgerecht een tomatensoep met prei en kip besteld. Geen kip in de soep te bekennen. Volgens de kok zat het er wel in, maar als ik als klant zeg dat er geen kip in zat, wie zal dan gelijk hebben. Een excuus van de ober, maar ik kreeg geen gelijk. Dit was ook niet op de kassabon terug te zien, gewoon de volle prijs moeten betalen. Tussen de gangen erg lang moeten wachten, bijna een half uur voor enkel een carpaccio en een kopje soep. Personeel ervaren als niet-professioneel. Je/jij tegen de klanten en door het restaurant rennen om de muziek uit te zetten omdat er een speech werd gehouden aan een andere tafel. Het eten was 'aardig'. De friet was ongezouten en er stond geen zout/peper op tafel. Portie vlees was prima. Na het wachten voor het hoofdgerecht en het lange wachten op het voorgerecht besloten we om deze reden geen dessert te nemen. Glazen met drinken waren niet droog aan de buitenkant waardoor hele tafel onder de icetea-druppels zat. Al met al geen top restaurant, wij zullen hier niet snel naar terug gaan.