1. Afgelopen vrijdag na lange tijd weer eens gaan eten bij Batavia. Het eten was prima en de serveerster die ons op dat moment adviseerde heeft ons uitstekend geholpen.

Toch een paar opmerkingen en dan over de overige bediening. Werden door een andere serveerster (we waren met zijn vijven) naar de tafel gebracht. Toen ik er bijna was liep de dame al weer terug. Jassen werden niet aangenomen en ze had ook meteen even kunnen vragen of we wat willen drinken. Er lagen 2 menu kaarten op tafel en na 10 minuten kwam er iemand langs of we al een keuze hadden gemaakt. Toen aangegeven dat we eerst wat wilde drinken en om extra menukaart gevraagd.
    Er werd veel te weinig gevraagd of alles in orde was en of we nog wat wilden drinken. Moesten regelmatig zelf actie ondernemen, helaas. Het was niet druk dus daar kwam het niet door. Al met al toch wel een beetje teleurgesteld. Bediening is niet meer wat het is geweest.