1. Ik heb er met kerst 2013 met 4 personen gegeten en dat was wat mij betreft eenmalig. Ik had vooraf 6 sardientjes besteld en verwachtte iets meer dan een sardientje uit een blikje wat op de grill ging. En dat voor 11 euro. De Rib-eye die ik daarna had, was voorzien van vetranden. Rib-eye en vet? Yeah right..... Het was de minst lekkere Rib-eye die ik ooit had gehad. De bijbehorende patatjes waren ook niet echt geweldig. Een ander van ons had een carpaccio vooraf die erg droog was. Al met al geen succes dus. Ik denk niet dat Het Dorrup het gaat redden met om de hoek een hele sterke concurrent.
    Helaas achteraf hoorde ik van meerdere (!) mensen dat het eten bij Het Dorrup tegenvalt.
    Wat wel een pluspunt is, is dat het een gezellige uitstraling heeft. Maar daarmee krijg je mij niet meer terug. Eens maar nooit weer.