1. De Vries

Vorig jaar zijn we 2 weken voor kerst wezen eten in dit kleine restaurantje wat ons zeer goed beviel.

We werden hartelijk ontvangen door een erg gedreven jongeman en een vaardige dame die ons de hele avond meer dan goed voorzien hebben.

Ook over het culinaire gedeelte waren we destijds zeer te spreken. Alhoewel er geen verse producten aanwezig waren, naar onze mening, was het toch meer dan goed wat we voorgeschoteld kregen.
    Voor de prijs die we ervoor betaald hebben was het zeker zeer goed.

Door deze aangename verrassing besloten we afgelopen week weer eens een kijkje te nemen.

De ontvangst liet zeer te wensen over, net als de kundigheid van het personeel.
    Blijkbaar had de eigenaar een grote verandering doorgebracht want we herkenden 2 mensen in de keuken terug van ons vorige bezoek.

Dit vonden wij zeer spijtig, want zowel de sfeer als de goeie maaltijd konden wij absoluut niet terug vinden.

Slochteren heeft zijn pluspuntje naar onze mening alweer verloren.