1. Piet Hein

Mijn ervaring met het Smulhuis is gewoon top. In de afgelopen maanden heb ik twee maal een party-catering door hun laten verzorgen, waarbij ik alles aan hun heb overgelaten om het te regelen.Met alles bedoel ik ook werkelijk alles, van glazen tot biertap, van party-tent tot personeel. Alle gasten op de beide feesten waren vol lof over de tapasschotels, de gevarieerde amuses, de kleine bami en nasiballetjes en de kleine broodjes kroket. Ook hun voorstel voor een welkomsdrankje viel bij de gasten in goede smaak. Het personeel is uiterst vriendelijk en droegen mede bij tot geslaagde avonden.
    Naast de catering heb ik ook een avond in het restaurant gegeten tijdens een thema-avond. Hierbij werd alles uit de kast gehaald om de gasten een gezellig maar vooral smakelijk avondje te bezorgen. Het aanbod was zeer uitgebreid en van een super kwaliteit.
    Een echte aanrader.
    Hans, Jaqueline en het hele team, heel erg bedankt voor de geboden service, inzet, advies en kwaliteit.

Piet Hein