Op dit adres zit nu: De Lamme

1. Steven tromperd

Vrijdag 22 november met z'n drieën gegeten bij Hertog Karel van Gelre. Ik was hier al een keer geweest en was toen blij verrast door de smakelijke culinaire gerechten. Nu had ik twee gasten mee genomen om een leuke lekkere avond te hebben. Het ontvangst was prima we kregen een mooie tafel in het grand café gedeelte. De kaart ziet er goed en verzorgt uit. Gevarieerde gerechten met nu in het seizoen wild. Wij gingen voor het verrassingsmenu 3 gangen. De chef-kok kwam nog even aan tafel om nog wat toelichting te geven bij de menu's. Dat geeft toch iets extra's een kok met een goed verhaal. Nu het eten. Het voorgerecht bestond uit drie kleine gerechtjes op een bord, erg smakelijk. Het hoofdgerecht was een combinatie van koudgerookt gebakken speenvarkenfilet en runderschouderhaas. Wat lekker was dat en het zag er ook nog goed uit. Het dessert was een creatie van cheesecake, ijslolly en een smoothie , keurig. Een goed op smaak en goed uitziende afsluiting van het menu.

Hertog Karel van Gelre is een aanwinst voor Winterswijk. Graag tot een volgende keer.