Deze zaak is verhuisd naar Brouwerstraat 63, 6713 AA, Ede

Op dit adres zit nu: Ganbei

1. Afgelopen vrijdag met een groep van 11 personen wezen eten. Het eten was prima. De rekening en de klantvriendelijkheid echter totaal niet. Volgens de site is het in het weekend € 28,50 per persoon onbeperkt eten en drinken. Op de rekening werd echter € 1,- per drankje in rekening gebracht. Dit was die dag ingegaan. We waren hier niet van op de hoogte bij de reservering, het staat niet op de site en de bediening heeft ons dit ook niet verteld. We wilden dit natuurlijk niet betalen en dat leverde een flinke en genante discussie op tussen de eigenaresse en ons. Zij gaf puur de schuld aan de bediening. Ze heeft zelfs het betreffende meisje die al klaar was met werken gebeld en geëist terug te komen voor uitleg. Ondanks dat het ons niet verteld is, bleef ze bij het feit dat we alles moesten betalen. We hebben haar de site laten zien en ze zei dat het inderdaad niet klopte, maar ja, dit waren de nieuwe regels... Op een gegeven moment liep ze weg en begon in het Japans naar iemand te schreeuwen (over ons?) Omdat we er niet uitkwamen, hebben we, onder protest, toch maar grotendeels betaald, maar zonder fooi! Het ging ons niet om het bedrag, maar om het principe. Als er een prijs op de site staat, geldt deze. Indien dit gewijzigd wordt, hoor je dit van te voren te melden en niet pas op de rekening. Door de zéér onvriendelijke behandeling en de schreeuwpartij zullen we hier niet meer terug komen.