1. Zaterdagavond met z'n tweeën gegeten, bij binnenkomst was het al rommelig, we werden naar onze tafel gewezen, u zit daar, achterin de hoek, dus wij maar hopen dat we goed zouden lopen.

Naar we samen een 3-gangen menu hadden besteld,hadden wij vrij snel ons smakeloos voorgerecht, dat kan natuurlijk gebeuren en smaak zijn, maar ons hoofdgerecht was het top punt, fazant met zuurkool en puree, bah. Fazant droog en een rare lucht en echt niemand die kwam vragen of het smaakte en of je wat te drinken wilde ook niet, bediening echt slecht, nagerecht smaakte ook naar niets, koffie was goed, maar nadat we het op hadden en nog eens 15 min zaten te wachten, zelf de rekening gevraagd, geen fooi voor de Bavoord en maar goed ook, want de opgehangen jas, konden we nog eens zelf opzoeken.

Voor ons eens maar nooit weer en prijs kwaliteit staat zeker niet in verhouding.