Op dit adres zit nu: De Griek

1. Diner "gewonnen" bij Vakantieveilingen. Een welkomstdrankje wat smaakte naar een klein scheutje Ouzo in veel thee? We bestelden Icetea en Tonic, we kregen een klein glaasje frisdrank wat muf stonk (waarschijnlijk het glas) wat later 2,50 Euro bleek te kosten. Voorgerecht: 3 koude stukjes Dolmadakia, geen culinair hoogstandje, met wat rode zure saus. Het andere voorgerecht: Geroosterd brood met kruidenboter bleek een homp brood te zijn met een potje kruiden boter. Hoofdgerecht: Souflaki werd opgediend met grove ringen rauwe ui en het vlees was niet gaar (rood van binnen) met een vieze smaak. Het andere hoofdgerecht Bifteki betrof een lap veel te zoute Bifkeki met een klein beetje saus. Dit alles werd opgediend met 1 klein bakje friet, waar mijn kleindochter van drie jaar nog niet voldoende aan zou hebben en een bakje smaakloze koolsalade !? Het nagerecht was de keuze van de "kok" en bleek in dit Griekse restaurant een klein stukje Brownie te zijn. Dit alles in een slecht onderhouden / verkommerd restaurant. De keuken had veel weg van die van een afhaalrestaurant incl. de niet correct geklede koks. Het gemiddelde afhaalrestaurant biedt eten van een veel betere kwaliteit. Gouda is leuk maar Delphi nooit meer!!

2,5