Op dit adres zit nu: Landhuis de Barones

1. Wij hebben met twee personen gegeten op een doordeweekse dag. Heerlijk genoten, goede sfeer, erg huiselijk en gezellig. We hadden het gehuchtjes menu voor 17,50 p/p dan mag je kiezen uit 4 gerechtje voor/hoofd/na. Omdat we zo laat waren was het niet de moeite om onbeperkt gerechtjes te kiezen, dat kan ook voor 24,50 p/p. Je kan ook a la carte bestellen overigens, maar minder leuk vonden wij. Juist de variatie vinden wij erg goed bedacht! De keuze uit de gerechtjes is echt voldoende. Ook als je vegetarisch bent of juist van vis of vlees houdt. aan de vier gerechtjes hadden wij voldoende. De dagsoep was witlofsoep, echt een aanrader! Alle genomen gerechtjes (vis, vlees, soep) waren prima! Jammer dat wij zo laat (19.30 uur) waren, want het is een avondvullend programma. .Volgende keer gaan we zeker eerder. Het leuke is ook dat het streekproducten zijn, ook het brood en de frietjes heerlijk vers. Complimenten voor de bediening en de kok! Vriendelijk personeel, en heerlijk gegeten, echt een aanrader. Ook de prijs valt niets over te zeggen. Wij gaan zeker terug!!