1. Jan & Lenneke van Gestel

Zondag 20 oktober hebben we hier heerlijk gegeten. Een vlotte bediening door vriendelijk personeel en een gezellige sfeer. Na ons etentje gingen we met de bus naar Westerlee, waar we in een hotel overnachtten. Tot onze grote schrik ontdekten we dat we een rugzak in het restaurant hadden laten staan. Snel een telefoontje gepleegd en tot onze opluchting was de rugzak snel gevonden. We spraken af dat we hem de volgende dag zouden komen ophalen. Maar tot onze verbazing ging even later de mobiele telefoon en bleek het een medewerker van het restaurant te zijn, die voorstelde dat hij de rugzak wel even bij het hotel af wilde geven. Omdat wij zelf in Heiligerlee uit moesten stappen om zo de laatste paar kilometer wandelend af te leggen, vroeg ik of ze niet even wilden stoppen bij het standbeeld in Heiligerlee.
    Geen probleem! Even later werden we door de vriendelijke medewerker opgepikt en keurig netjes mét rugzak bij ons hotel afgezet. We wilden de medewerker hier iets voor geven, maar dat werd zeer resoluut geweigerd. Wát een bijzondere service!