Op dit adres zit nu: Marlin

1. Afgelopen maandag hier met 2 man gegeten, niet gereserveerd maar konden gelukkig wel terecht, ondanks dat het toch al mooi vol zat. We werden bij binnenkomst erg gastvrij ontvangen en naar de tafel begeleid en onze jas werd ook netjes aangenomen. Ze creëerden voor mij bij binnenkomst al gelijk het "thuisgevoel" van dat ik echt welkom was.

Het eerste wat ons opviel was de inrichting je kon zien dat hier duidelijk aandacht en tijd aan was besteed. Nadat het aperitief was opgenomen en gebracht kregen we tegen onze verrassing soja bonen ipv de standaard amuse die je bij de meeste restaurants krijgt. Vlak daarna werd de kaart en de wijnkaart bij ons gebracht ze hebben bij Moskou een leuke combi van de Franse en Japanse(sushi) keuken. Wij waren allemaal bij hier voor het eerst en toen we dat aangaven werd de "formule" van de kaart netjes aan ons uitgelegd. Je kon als het ware zelf je 3 of 4 gangen diner samenstellen en dan heb je keuze uit de hele kaart, wij kozen er voor om ons vooraf te laten verassen van een heerlijke combi van sushi en sashimi voordat we begonnen aan ons 3 gangen menu.

Als vooraf namen we uiteindelijk beide de Carpaccio die heerlijk vers was en niet van die ontdooide Carpaccio die smaakt als water. Als hoofdgerecht koos mijn gezelschap voor de bavette usa steak en ik koos voor het Dry Agead Entrecote de gerechten smaakte beide allebei weer lekker als je niet zo veel trek hebt neem het dry agead vlees dan niet de 250gr is namelijk erg vullend. Nadat bij ons beide het eten een beetje was gezakt en we ons wijntje op hadden maakte we een keuze voor het dessert mijn gezelschap koos voor de vlaai en ik zelf koos voor de witte chocolade brownie.

Alle gerechten zagen er allemaal erg mooi en strak uit en je kon zien dat de keuken er aandacht aan had besteed, en alle gerechten smaakten vonden wij ook erg lekker. Tijdens het diner hebben we van heerlijke wijnen genoten. Ze hebben een zeer uitgebreide wijnkaart maar ook een ruime keuze voor huiswijnen eigenlijk voor ieders wat wils wel.

De avond hebben we heerlijk afgesloten met een lekker bakje koffie en heerlijke friandises en een after diner cocktail.

Wij hebben beiden een zeer plezierige en leuke avond gehad bij Moskou en komen ook zeer zeker terug om het allemaal nog een keer over te doen. De bediening was namelijk heel de avond erg vriendelijk en gastvrij en het eten was ook erg goed. Ik denk dat we dan gebruik gaan maken van de sushi band en lekker heel de avond sushi eten:). Wij zouden Moskou dan ook zeer zeker aan raden.