1. Meer dan een half uur moeten wachten op het voorgerecht in een nagenoeg leeg restaurant. Het hoofgerecht bestond uit frites met varkenshaas (gortdroog en taai) en heeft volgens mij niets met Italiaans eten te maken. De warme groenten bestond uit een paarstukjes keiharde broccoli en een snippertje (eveneens keiharde) wortel. Op de salade ontbrak de dressing. Het geserveerde was vooral zout. Ik ben benieuwd of dit restaurant volgend jaar rond deze tijd nog bestaat.

3,4

1. totaal niet eens met deze recensie kan me in niks vinden wat deze meneer zecht en vind het dan ook diep triest dat u zo'n recensie schrijft vandaar dat ik graag even wil reageren op de deze recensie zelfs al is het zo dat u neit goed gegeten heeft dit is niet normaal

2. nee sorry, kan mij ook totaal niet vinden in de recensie van deze meneer.
    In tegendeel zelf, ik heb voortreffelijk gegeten met een fijne huiselijke sfeer.
    Wij zullen hier zeker wederkeren!

3. ik sluit mij voor 100 % aan bij reijhnault haas en martin gubbels echt niet eerliijk dat er dingen fout gaan op een avond maar dit slaat op alles niet normaal wat mensen schrijven

4. kijk, kritiek is nooit verkeert maar je schrijft niet zo slecht over niemand.
    tenminste daar is het niet voor bedoeld denk ik.

5. precies

6. Recenties zijn bedoeld om er ervaringen correct en onverbloemd weer te geven. Mijn recentie berust op waarheid en feiten. Fijn voor degenen die goede ervaringen hebben (familie/kennissen??), maar ik blijf bij mijn mening.