1. Onze gastheer begrijpt het! Prima ontvangst, we moesten even wachten voor er een tafel vrij was maar dit werd keurig opgelost. Hoewel sommige mensen dit een vreetschuur noemen (vanwege de hoeveelheid tafels en mensen dit hier tegelijk kunnen eten) probeert men je hier toch op een professionele maar vriendelijke manier te helpen. Het woord vreetschuur is dan ook ons inziens niet op zijn plaats. En laten we eerlijk wezen, ook na de verbouwing en met een nieuw concept voelen heel veel Leerdammers zich hier thuis. Ik lees dat sommige recensieschrijvers het eten niet erg bijzonder vinden, vreemd, daar ik diverse chinees-indische restaurants bezocht heb in mijn leven en hier wordt kwalitatief zeer goed voedsel bereid. Wij moesten even slikken toen we hoorden dat ook andere gerechten dan chinees-indisch werden aangeboden echter, dit bleek zeker niet storend te zijn.
    Al met al, weer een prima avond gehad en genoten van het gebodene.