Op dit adres zit nu: Anjappar

1. Zo'n drie jaar geleden kwamen we daar voor het eerst binnen en troffen we enkel maar Chinese klanten aan. Besloten feestje? Ineens herinner ik me een tip van een in Hong Kong geboren kennis dat als dat zo is..... ga dan maar gauw zitten! We kregen maar liefst twee menukaarten; de eerste die we opensloegen werden gerechten vermeld die onze voorstellingsvermogen iets te boven gingen. Meer voor de lokale mede-Chinees, zeg maar. Het echte spul. Maar als je het eens wil? De tweede kaart biedt dan de wat meer vertrouwde gerechten maar die zijn wel van erg goede kwaliteit. De zaak zelf is wat sober uitgedost maar als het eten goed is, who cares? En inderdaad, zoals in meerdere recenties naar voren komt, personeel is moeilijk verstaanbaar; je wijsvinger biedt natuurlijk altijd uitkomst. Prima tent en hopelijk houden ze het zo!