Op dit adres zit nu: More-Itz

1. We hadden via Vakantieveilingen hier een 4-gangen diner gekocht. Nadat we de reservering hadden gedaan, lazen we de recensies. Helaas waren die niet om echt vrolijk van te worden. Ook onze dochter met haar vriend waren hier geweest, maar dat was ook niet echt bevallen.
    Dus met enige schroom zijn we gegaan. De aanblik van de entree is niet echt geweldig, wat verf of een paar planken en kozijnen vervangen zou geen overbodige luxe zijn. Ook het onkruid rondom het restaurant zou wel eens verwijderd kunnen worden.
    Maar goed, het ging om het eten, en dat was een hele meevaller ! We werden netjes vooraf geïnformeerd over wat er wel of niet bij het Vakantie-veilingen arrangement zat.
    Nou, dat viel alleszins mee. Alleen de drankjes en de extra bestelling van frietjes, salade en mayo werd berekend.
    De eerste gang, het voorafje, was een combinatie van vismousse, ham, aardappeltaartje en carpaccio. Smaakte heel goed. Vervolgens werd de (tomaten)soep gebracht. Smaakte voortreffelijk. Als hoofdgerecht hadden we varkenshaas gekozen. Was mooi van formaat, lekker rose gebakken, pepersausje erbij, prima!
    Het dessert was een trio van yoghurt-mangotaartje, slagroom en bosvruchtenijs.
    Al bij al een zeer geslaagd etentje, de wachttijd tussen de gerechten was niet lang, in totaal waren we binnen 2 uur weer buiten. Wij gaan hier mogelijk nog eens terug, als we weer een Vakantieveiling winnen.
    Onze ervaring is dus gewoon: goed.