Op dit adres zit nu: La Piazza dei Fratelli

1. Jammer dat all you can eat geen all you can eat betekend in de praktijk. Afgelopen vrijdag gegeten bij Il Camino te Nunspeet. 5 ronden van 5 gerechtjes binnen 2 uur is de bedoeling..... De eerste 2 ronden worden gekozen door de kok, die lieten erg lang op zich wachten. Maar dat gaf niet, het zelf kiezen zou beginnen te samen met het begin van de 2 uur. Wij bestelde ons eerste eigen gekozen rondje en moesten weer lang wachten. Toen wij ons tweede eigen gekozen rondje wilde bestellen kregen wij te horen dat onze tijd voorbij was. ??? Beetje jammer dat ze zich bij Il Camino dus niet aan de afspraak houden en ze onze tijd al hadden laten in gaan terwijl wij ons eerste drankje bestelde! Met 3 rondes tapas als bodempje, en €75 lichter, gauw naar de Jumbo geweest om nog wat lekkers te scoren. Zo wij gaan tenminste niet met een rammelende maag naar bed......!!!!! Il Camino GEEN! aanrader voor ons.