in Volendam

Gastvrij & comfortabel restaurant in Volendam.

1. SLECHT!!
    Maandag 5 augustus was ik, samen met een groep mensen met een verstandelijke beperking te "gast" op jullie terras aan de haven.

Vriendelijkheid ver te zoeken, bediening slecht, mijn gevulde glas werd achter mij weggehaald toen ik een vriendin die in Volendam woont, begroette.

Op mijn vraag hoe laat de winkels sloten kreeg ik eerst een wat? en he? te horen en toen, ; ik denk tussen 17.00 of 18.00.uur.
    Het lijkt mij toch een must dat het personeel op de hoogte is van het reilen en zeilen in Volendam en dat vooral vriendelijkheid en service hoog in hun vaandel moet staan.

Voor mij en deelnemers dus geen 8.1 maar 1.8.

Ik hoop dat u zult reageren want ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling was. Ook al is het druk, wat op dat moment ook nog niet eens aan de orde was, zal het personeel toch vriendelijk moeten blijven.