Op dit adres zit nu: De Kroon

1. Zonder te reserveren liepen we hier binnen samen, we kregen een tafel gewezen en kregen wat te drinken
    en daarna een paar heerlijke warme broodjes met kruidenboter/roomboter. Mijn vriendin bestelde een cordon-blue als hoofdgerecht en ik bestelde de bospaddestoelenragout met bladerdeeg als hoofdgerecht
    (1 van de helaas maar 3 vega-hoofdgerechten..).

De cordon-blue smaakte prima maar mijn vriendin beet op een stokje! Een stukje van een coctailprikker, en daarna nog eens.. toen bleken er daar dus 3 van in te zitten waar het vlees mee word vastgezet omdat men daar zelf de cordon-blues maakt, prima natuurlijk maar dit hoor je Wel te zeggen Of ze eruit te halen voor je ze je klant voorzet. Mijn vega-hoofgerecht was een tegenvaller, 2 plakjes bladerdeeg met daartussen een dun laagje (1cm) ragout met enkel champions.. Op het bord lag verder nog wat fruit aan stukjes en een blaadje sla. Als bijgerechten kregen we gebakken aardappels die dus amper de pan geraakt hadden, wel gaar niet lekker bruin gebakken
    tuinbonen in roomsaus, iets wat zo weinig mensen echt lekker vinden dus wat ik persoonlijk nooit zou serveren als bijgerecht.. Gekruide aardappelpartjes, die mijn vriendin aan de vork wilde prikken maar die zo keihard waren dat dat Onmogenlijk was ?! En dan nog wat raukost, bleekselderij met appel, die was wel lekker.

Ondertussen hadden wij al ruim een half uur het drinken op maar men kwam alleen langslopen met flessen wijn
    om andere mensen bij te schenken.. blijkbaar was er aan ons op dat gebied niet genoeg te verdienen dus werd er niet gevraagd of we nog meer dubbelfris wilden.

De prijs-kwaliteit verhouding is ook niet goed, teveel betalen voor te weinig op je bord! €16,95 voor 2 plakjes bladerdeeg met wat championragout!! We hadden het hoofdgerecht op en maar geen nagerecht genomen.

Wat een Enorme tegenvaller, wij komen hier Nooit meer.