1. Van de week hier gegeten. Geen aanrader! het personeel was chaotisch ze liepen met 7 man personeel op 40 personen, en nog geen overzicht.
    Ik had ossenhaas besteld, het ene stukje was rauw en de volgende was doorbakken. De serveerster vroeg of alles naar wens was, ik heb het toen aangegeven en ze vroeg of ze een nieuwe moest laten maken, ik had gezegd dat het goed was. 2 tellen later staat de eigenaresse aan mijn tafel met hetzelfde bord en vraagt op een hele nare toon wat er mis is, ik mijn verhaal nog een keer gedaan, maar volgens haar hoorde het zo omdat niet alle stukjes even groot waren. na enige discussie hierover zei mijn vriend laat maar het hoeft niet meer, toen heeft ze alles van tafel gehaald op een pissige manier, zoals het over kwam. Daarna hebben wij om de rekening gevraagd. Mijn vriend gaat nog naar binnen om met die eigenaresse te praten, ze zegt vervolgens wacht even loopt naar achter en komt terug en zegt sorry heb geen tijd voor je.... eens een nooit weer hier eten...