Op dit adres zit nu: Lina's Bocadillo

1. We zijn toevallig op dit restaurant gestuit, we hebben er 1 x met zijn 2e gegeten,vrijdag 5 juli voor de eerste keer.Je had 2 uur de tijd. Eerst kreeg je groentesoep met brood. Er wordt bij gewaarschuwd dat de soep pikant is. Dat is ze ook maar ze is ook erg lekker. Dan ga je BBQ-en en gaat je tijd in. Wij hadden een 2 uur de tijd. Ze legden alles goed uit. En de pret kon beginnen; diverse soorten kipfilet, biestuk div manieren lam, gehaktballentjes vis en nog wat ander vlees er was ook paprika,courgette en ui.Rijgen ging de eerste spies moeilijk de 2e ging al veel beter. Er ligt niet superveel in de bakken maar ze letten goed op en vullen op tijd bij. Hierdoor is je vlees vers en de biefstuk niet verkleurd oid. Ze zijn niet opdringerig met drinken inschenken en ze geven je een warm gevoel van welkom zijn. Sausjes, patat en brood wordt op verzoek snel aangevuld. Heerlijk, hierdoor is de sate saus steeds lekker warm. Er is een airco en de wc's zijn netjes en schoon. Er staat niets te veel in de zaak waardoor alles goed schoon is. Het beviel zo goed dat we via vakantie veiling weer zijn wezen eten dit keer met zijn 4en. We hadden nu 1 1/2 de tijd. Het was weer net zo goed als de vorige keer. Verschil dit keer waren er Vlaamse ipv gewone frieten. Een aangename verassing. Ze kwamen keurig een kwartier voor tijd zeggen dat de tijd bijna om is. Dus kun je dan nog voor een laatste keer vlees op de bbq doen of een half uurtjes bij boeken. Wij hadden aan 1 1/2 uur genoeg. Ons nog laten verleiden tot een bananen split met heerlijk bananen ijs en chokolade saus. Dit was de eerste keer niet gelukt omdat we ons toen te vol met vlees hadden gegeten. Het is zeker een aanrader om hier nogmaals te gaan eten, we zijn beide keren hetzelfde behandeld en hebben niets gemerkt van eerder aangegeven verschil tussen klant en veiling klant.