Restaurant verhuisd
  1. J. Gijtenbeek

Nadat wij met 3 bevriende stellen heerlijk ontspannen, onder genot van hapje, drankje en vriendelijke bediening, een heerlijke avond hadden gehad zijn we paar weken later terug gegaan.
    Nu met de hele familie bestaande uit totaal 14 man, vrouw en kind. Aangezien het een zwoele zomeravond was werd ons aangeboden om op het terras te dekken. Snel werd er wat geschoven en konden wij, ondanks de toch wel drukte, aan het water zitten.
    Ja, het tapas concept is natuurlijk ook hapjes bestellen en samen delen. Daardoor heeft niet iedereen tegelijk iets te eten wat hij besteld heeft. Maar de meiden liepen af en aan met schaaltjes en drankjes. Het was weer een gezellige sfeer. En de rekening achteraf viel enorm mee. Het dessert konden wij trouwens gewoon weer binnen nuttigen, nieuwe tafel werd er snel gedekt, geen probleem.
    Er zijn veel jonge mensen daar hard aan het werk. Geen sterren restaurant, maar prima sfeer, eten en drinken voor prima prijs.
    Wij komen terug!