1. Annemieke van Noortwijk

Wij hebben geen goede ervaring met dit restaurant. Sterker nog, we zijn niet eens binnen geweest!
    Mijn man en ik kwamen binnen met een elektrische rolstoel en een hulphond. De hulphond werd geweigerd, vanwege de open keuken in het restaurant. Wij gaven aan op het terras te willen zitten en de hond aan te lijnen. Hij zou keurig blijven liggen en niet meegaan naar het buffet. Maar nee... We mochten niet binnen met de hond, ook niet op vertoon van het pasje van de hulphondenorganisatie. De persoon was zeer standvastig en stelde voor dat we de hond dan maar in de auto moesten laten liggen. In deze smoorhitte geen goed idee.
    Mijn man zou ook het terras niet op kunnen met zijn rolstoel. Helaas kregen we niet eens de kans het te proberen. Een dikke vette onvoldoende dus voor 'my wereld' dat op het gebied van klantvriendelijkheid en rolstoeltoegankelijkheid nog veel te leren heeft. Toch raar dat een pas geopend restaurant niet rolstoeltoegankelijk is. Kom op mensen, het is 2013!