Op dit adres zit nu: Yiamas

1. Ondanks de mindere recensies toch bij Misato gaan eten. Ik heb, privé en zakelijk heel veel restaurants bezocht, de een minder dan de ander. Ik ben echter nog nooit weggelopen. Nu wel.
    Duurt lang voordat de gerechtjes op tafel komen. Komt ook niet tegelijk, waardoor de een wel wat heeft, maar de tafelgenoot 10-15 minuten moet wachten op het gerecht.
    Tafelgenoot kan niet met stokjes overweg, dus bestek gevraagd. Aan 3 verschillende serveersters!!! want het kwam maar niet. Sommige hapjes waren heel erg vet. Redelijk smakeloos, het sausje moet het uiteindelijk doen.
    Tweede biertje besteld. Gasten om ons heen kregen drinken, wij niet. Bij een andere serveerster nogmaals besteld. Zelfde verhaal. De eerste serveerster aangesproken en uitgelegd dat ik al twee keer besteld had maar nog steeds niets had gekregen. Dat werkte.
    Tweede ronde weer alles in etappes. Even moeten wachten met eten omdat een serveerster van alles van onze tafel wegnam, tussen ons door...
    Toen werd het ons teveel en zijn we opgestapt.
    Bij het afrekenen werd niet meer gevraagd of alles naar wens was geweest. Gezicht sprak boekdelen waarschijnlijk.
    Wij komen er nooit meer en raden het iedereen af.
    Er zijn betere restaurants in de directe omgeving. Veel!!

2,4