1. Frank 280 punten

Vernieuwde restaurant (voorheen Zorba) ziet er goed uit. Ik vind het jammer dat het nog steeds een "zaal" is met tafeltjes, geen knusse afscheidingen die men bij andere Griekse restaurants vaak wel ziet. Tja dat kost wel ruimte. Eten was prima, maar de hoeveelheden lijken mij achteruit te zijn gegaan en ook de prijs is hoger, zowel voor het eten als het drinken. € 2,50 voor 'n glas bier is toch wel heel veel. Hoeft voor mij ook geen dure Jupiler te zijn. Bavaria/Amstel/Heineken zou ook goed zijn (met lagere prijs). Salade viel ook wat tegen, ook weinig. Kortom, een redelijk goed begin, maar prijs/kwaliteit is voor verbetering vatbaar, wat mijn betreft prijzen omlaag, hoeveelheden gelijk. Verder wel zeer gastvrije, vriendelijke, snelle en correcte bediening. De vers gesneden aardappelgarnituur was zeer lekker, houden zo!

6,7

1. akropolis
    Van restaurant

Geachte Frank,

Wij zijn zeer tevreden dat u de moeite heeft genomen om een reactie te plaatsen en feedback is natuurlijk altijd welkom. Wel zouden wij graag willen reageren op uw punt over de prijzen aangezien wij deze allemaal gehandhaafd of vaak zelfs verlaagd hebben. Zo was het bier bij de zorba 2,75 en hebben wij dit dus verlaagd tot 2,50, en de prijzen van de gerechten zijn bijna allemaal verlaagd in verhouding tot de zorba, als voorbeeld kan ik even snel de moussaka noemen die bij ons 16,25 kost en bij de zorba 18,50. Met uw kritiek over de hoeveelheden kunnen wij zeker wat doen! Verder zijn we heel blij dat u goed bediend bent en hopen wij u hier nog een keer te zien.

2. Bedankt voor de reactie Stavros, wat betreft prijzen: wij zijn denk ik 2 jaar niet bij Zorba geweest, blijkbaar zijn in die tijd de prijzen al flink verhoogd, dat wist ik dus niet. Dan is het bewonderingswaardig om de prijzen naar beneden aan te passen. Het zijn moeilijke tijden en ik begrijp wel dat goedkoop en tegelijkertijd goed uit eten niet meer mogelijk is tegenwoordig, maar vooral de drank prijzen zijn absurd hoog, Nu gaan we natuurlijk niet naar een restaurant om te drinken, maar het is meer het idee dat 't woekerwinst is op de drankjes wat niet goed valt. Als we weer 'ns in de buurt zijn, komen we zeker nog 'ns langs want het eten was verder voortreffelijk!

3. akropolis
    Van restaurant

Dat het eten voortreffelijk was is altijd fijn om te horen. Ik heb de oude menukaart opnieuw doorgenomen en de prijzen bij ons liggen bij 98% van alle gerechten 2 a 3 euro lager. Als u de volgende keer nog eens langs komt zal ik er voor zorgen dat ik de oude menukaart bij de hand heb. U zult zelf schrikken van het feit dat de afgelopen jaren de prijzen veel hoger waren. En wat betreft het bier, ik heb de prijs aangenomen die door jupiler zelf werd aanbevolen. Wat op de nieuwe menukaart nog aangepast moet worden zijn de prijzen van de koffie specialiteiten. Ik heb persoonlijk de prijzen al verlaagd in vergelijking tot de prijzen van de oude eigenaar. Maar vele prijzen zullen nog veranderen uit de ervaringen die we van klanten horen en daarom zijn wij erg blij met feedback.