1. Alex 136 punten

Als je na het uitwaaien op het strand de duinen overloopt schuif ik graag aan bij Duinlust, naast een vriendelijke en attente bediening is het eten en drinken van goede kwaliteit zonder dat je hier gelijk de hoofdprijs voor betaald. We gaan er meerdere keren per jaar of om een bakje koffie of om een hapje en het is nog nooit slecht bevallen, het enige wat ik kan bedenken en dan ben ik echt aan het zoeken is dat er bij de rekening een pepermuntje bij zou kunnen maar dat is dan ook echt alles...

Voor bezoekers met honden is het ook heel erg toegankelijk, er staat altijd een bak drinken klaar en er word zelfs nog aan de trouwe viervoeter gedacht met een hondenkoekje als u een hond heeft dan weet u vast dat het helaas ook vaak anders gaat.

Ben je in de buurt van Dishoek en heeft u zin in wat lekkers dan zou ik Duinlust zeker aanraden. 's zomers zit u lekker in de zon en 's winters buiten onder de kachel of in de sfeervolle serre.