1. Sinds mijn vorige review blijft de kwaliteit en service prima in orde. Binnen 30 min geleverd. Snacks goed. Nee, niet vers maar diepvries. Tjoh. Das gek? Nee, het is een snackbar. Ik blijf klant!

Vorige recensies van Erik

• Sfeer kan ik niet over oordelen omdat ik er al jaren niet meer ben geweest. Vroeger ging ik nog wel eens langs. Ik woon nu vlak buiten Sassenheim. Bezorging is meestal binnen 30-45 min maar vaak eerder. Taalbarrière aan de telefoon nooit geen last van zoals hier beneden wordt genoemd. De bezorger zelf is altijd vriendelijk, en heeft gewoon wel wisselgeld. Heb nooit iets gemist aan mijn bestellingen. Prijs-kwaliteit is prima in orde. En zeg nu zelf: Men Zegt is 1 van de weinigen die doet aan bezorgen! Dat kunnen veel friet toko's niet zeggen. Schijnbaar begrijpen zij niet wat 24uurs economie inhoudt.