Op dit adres zit nu: Yiamas

1. Lotte Hofman

Ik ben al een paar keer gaan eten bij Misato en ik moet zeggen dat het me zeer bevalt. De sushi is vers en zeker voor die prijs is het heerlijk. Verder een grote keuze aan vlees, vis, groenten, salades etc. Jammer dat er geen nagerechten zijn, dat is wel een klein minpuntje.

Ik denk dat Misato zijn best is aan het doen om de sfeer te verbeteren. Ik zie steeds vaker nieuwe lampjes hangen. Het is modern ingericht, rode banken die comfortabel zitten. Alleen zijn de twee persoons tafeltjes net iets te klein, maar als het niet al te druk is kan je gewoon aan een vier persoons tafel gaan zitten, wat fijn is.

De serveesters zijn jonge meisjes van een jaar of 17 schat ik. Ik vind echt dat ze hun best doen, als ik vragen heb zijn ze geduldig en begripvol. Mijn dochter heeft een kippenei intolerantie. Ook daar hebben ze rekening mee gehouden door de rijst zonder ei te serveren. Alleen de bazin komt soms onvriendelijk over. Ze lacht niet erg veel ofzo. Dat schrikt denk ik veel klanten af. Ik denk dat de service beter zou zijn zonder haar. Ik moet wel zeggen dat ze in Misato erg vriendelijk zijn tegen vaste klanten.

Volgende week ga ik er weer eten, ik ben dol op sushi en ik kom graag terug naar Misato.