Op dit adres zit nu: 't Taphuys

1. Gisteravond voor het behalen van mijn rijbewijs een etentje gehad bij Hello Italy. Na een aantal keer hier eerder te zijn geweest en het erg druk was, vreesde ik weer voor drukte. Dit viel natuurlijk erg mee omdat het op een woensdag plaatsvond. Het was niet leeg, niet druk maar een gezellige sfeer.

Na vriendelijk ontvangst een plekje uit kunnen zoeken en meteen geholpen door het enthousiaste personeel die vroegen of we interesse hadden in een drankje. Vervolgens hebben we bruchetta's en de parmaham gepakt als voorgerecht. Erg veel, maar zeker lekker!

Omdat ik al 2 keer eerder hier was geweest en een pasta op had die keren, koos ik dit maar voor de pizza quattro formaggi. Erg grote maar wel heerlijke pizza! Mijn moeder had de pizza parma en mijn vader pasta aglio olio. Ook zij waren erg tevreden over het eten, en dat voor de eerste keer meteen.

Als dessert hebben we een Monte Scroppino gepakt, wat heerlijk fris en lekker Italiaans is.

Prijs/kwaliteit verhouding super! Ga snel weer een kijkje nemen, want als studente is dit natuurlijk een snelle, en goedkope hap van super kwaliteit. Dankjewel Hello Italy voor een gezellige avond.