Op dit adres zit nu: 't Taphuys

1. Rick 240 punten

Mooie zaak en ook zeer druk! Vorige week vrijdag hier gegeten, heel de zaak zat goed vol. Bij binnenkomst werden we meteen ontvangen door een vriendelijke jongedame die ons naar de tafel heeft begeleid. Ons werd daarna gevraagd wat we wouden drinken, we kozen voor een lekker glaasje prosecco.

Deze werd vrij vlot naar ons gebracht, daarna werd ons de menukaart uitgereikt en konden we een keuze maken. Na ongeveer 10 minuten was onze keuze duidelijk. Na even gewacht te hebben kwam de vriendelijke dame terug en nam de bestelling op.

Als voorgerecht hadden we de Carpaccio en de Parmaham. Als hoofdgerecht had ik de Pizza Prosciutto en mijn vriendin had de Pasta Marinara. Alles goed op smaak pizza was lekker knapperig en de pasta was mooi al dente en verschillend zeebanket vulde de pasta aan. Als dessert hadden we zin in iets lekkers dus namen we de tiramisu. Al met al veel eten voor weinig geld!

Conclusie:
    - Volle tent.
    - Vlotte en vriendelijke bediening (Met een vol restaurant is het nou eenmaal moeilijk om een heel restaurant te overzien en om meteen aan tafel te staan. Bediening heeft veel taken zoals mensen ontvangen, bestellingen opnemen, drank inschenken, alles uitserveren en tafels uithalen.
    - Goed eten voor een zeer betaalbare prijs.

Wij komen zeker terug bij Hello Italy!