Op dit adres zit nu: Da Noi

1. Wij gingen er met grote verwachting heen na het lezen vd recensies. Maar misschien hebben wij net een fout moment getroffen. Het viel ons tegen, twee van de gerechten, nou het vlees, want er waren geen groente en iets van aardappelen bij het gerecht? Smaak was goed. Maar de Rib Eye: veel zenen en vet. Kleine salade voor 4 personen niet vers/slappe bladeren. Bovendien vonden we het raar dat er veel drankjes niet op voorraad waren chocomel/fristi, nog twee wit biertjes op zaterdagavond? En de rode wijn werd zonder voorproeven ingeschonken, warme wijn trouwens. Personeelskleding ...mag netter. Bovendien rook het er naar sigaretten bij binnenkomst. Wij vonden het jammer de verwachting was hoog....hebben het toetje ergens anders gehaald. Prijs verhouding vonden wij erg hoog in vergelijking met wat je krijgt.