1. Bos 375 punten

Na een wat mindere ervaring hier toch weer eens wezen eten; wat een tegenstelling. Het was top.
    We waren met meerdere personen en hadden (weer) een bon. Vorige keer was dat een deceptie, nu was het climax. Vorige keer 'gore gyros' en duidelijk minder gewaardeerd vanwege bon, nu was het gewoon (erg) goed. Mijn disgenoten hadden als voorgerecht keftedakia of zoiets; die overbekende gehaktballetjes in tom. saus, mijn partner had knoflook met brood en ik de mosselen in saus (midia). Dat laatste was erg goed gelukt; ik laat meerdere mensen proeven als ik het lekker vind en sowieso wisselen mijn partner en ik altijd eten met elkaar uit. Ze vonden het allemaal erg lekker en ik ook de gehaktballetjes.
    Het hoofdgerecht was Gyros, Suflaki en voor mij Moussaka. Ook weer erg lekker en goed; het kan dus wel!
    Het nagerecht was dame blanche en baklava; hier kan niet zoveel misgaan (en ging ook niet), de baklava smaakte ook gewoon goed, zoals het hoort.
    De sfeer was goed, je moet er wel van houden; harde life muziek met een griek die zich aan alle gasten even voorstelde. Wij vonden het leuk en we maakten een praatje. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen daar op zit te wachten. Het geeft wel een bepaalde (Griekse) sfeer en dat maakt het inderdaad speciaal. Als het eten ook nog dik in orde is, dan wordt het een leuke avond. Het kan dus wel.
    Doe wat a.u.b. met de kritieken en zorg altijd voor een standaard niveau keuken. Niet alleen op zaterdagen, maar de hele week, het kan dus wel.
    Prettig dat we ook niet de hele tijd werden gestoord door gastheer of gastvrouw; bescheiden opstellen is erg prettig! Achter de schermen de zaken goed op orde houden houden is aan te bevelen voor elk etablissament waarin het draait om gasten. Dus; zo hoort het en ga aub zo door.
    Ga zo door en bedankt, Alexis