1. Tja, waar moet ik beginnen.... Allereerst een voorgerecht besteld, dat niet klopte met de kaart. Ik had 4 verschillende soorten italiaanse worst besteld. Dit bleken er 3 te zijn met nog wat tonijn en garnaal. Dit staat totaal niet op de kaart aangegeven. Het vlees waren trouwens gewoon plakjes worst uit de supermarkt, dit kan echt niet.
    Hierna het hoofdgerecht besteld. Mijn eerste keuze bleek niet op voorraad te zijn dus maar snel een ander gerecht moeten bestellen. Hierbij werd verzuimd te vragen of er pasta/friet bij moest. Hier kwamen ze na een half uur achter. Bij het weglopen van onze tafel was de serveerster het alweer vergeten dus moesten we nogmaals aangeven wat we als bijgerecht wilden hebben. In totaal bijna een uur gewacht op ons hoofdgerecht. Over de smaak valt te twisten, ik vond het 'oke'. Maar ook niet meer dan dat.
    Het nagerecht werd hierna besteld. Omdat ik geen zin had lang te wachten en de kwaliteit niet erg top was heb ik een koffie besteld. Iemand anders aan tafel durfde de gok aan en bestelde een Tiramisu. Hoewel dit niet zo lang op zich liet wachten, was het geen tiramisu te noemen. Het leek meer op een cake dan iets wat in de buurt van Tiramisu komt. (geen mascarpone, geen lange vingers gedrenkt in koffie) Deze klacht hebben wij ook ingediend en hoefde de Tiramisu dan ook niet te betalen wat overigens wel netjes is. Echter een smoes als: 'deze tiramisu is door een echte italiaan gemaakt en iedereen maakt hem anders' kon bij ons op weinig sympathie rekenen.

Al met al: genoeg werk aan de winkel voor dit restaurant.

tops: de sfeer van het restaurantje is oke, muziek is niet vervelend en het interieur is best oke aangekleed. Gastvrouwe is aardig en behulpzaam.

tips: serveerster heeft geen kennis van het vak; leer bijvoorbeeld de kaart. (een tapcursus is ook niet verkeerd). de keuken heeft wellicht extra personeel nodig, met name iemand die gespecialiseerd is in de italiaanse keuken

4,1

1. hallo ik heb u recentie gelezen over de anti pasta mista deze is gesneden in onze keuken vers van het blok en zeker niet uit de supermarkt ik vindt dit echt een belediging over de tiramisu deze wordt door een italiaaan in amsterdam gemaakt en anders zoals ik het zelf maak en als u hier klachten over heeft had u op zijn minst mij de kok aan tafel kunnen roepen ipv zo n recentie op eet nu te zetten ik hoop dat u op zijn minst de moeite neemt om mij te bellen u kunt mij altijd na 13 00 uur bellen op 06 3314 10 33 ps u mag altijd op mijn kosten nog een keertje komen eten ik ben namelijk al 25 jaar italiaans kok dus ik weet hoe ik mijn gerechten maak mvg dino