in Doesburg

Een culinaire verleiding

1. Vincent en Wendy

Als cadeau een groupon bon gekregen om kennis te maken met restaurant de Liefde. Ondanks dat we te laat waren met het inleveren van deze groupon, mochten we hier toch nog gebruik van maken, superservice!

Het Restaurant zelf is leuk en warm ingericht en wanneer je in de hal binnenkomt, treft een aangename geur je neus. De jassen worden netjes aangenomen en we werden naar onze tafel gebracht. Het speciaal samengestelde menu wat voor groupon is samengesteld is gevarieerd en staat vol heerlijke gerechten. De prijswinnende mosterdsoep is een echte aanrader, maar alles wat we gegeten hebben was heerlijk. De gerechten zijn eenvoudig en laten de de gebruikte verse producten hun werk doen.

Naast het eten zijn we aangenaam verrast door de passie voor wijn van de barman/vinoloog, deze heeft ons uitstekend geadviseerd en wijnen geserveerd die het eten complimenteerde!

Al met al een hele leuke en lekkere ervaring, waar het personeel (eigenaren) hun passie voor hun vak weten over te brengen op hun gasten!