1. Helaas een slechte ervaring bij dit restaurant. We gingen eten met een groep van 18 man, moet geen probleem zijn. Bij het opnemen van de bestelling word er niet gevraagd hoe de rib-eye, entrecote, etc. gebakken moet worden: rare, medium of well done. Dus zeggen we het toch maar zelf even erbij. De voorgerechten worden geserveerd in een prima tijdsbestek, qua smaak is het te doen, niet bijzonder. De hoofdgerechten komen ook in een goed tempo achter de voorgerechten aan, alleen jammer dat de helft van de tafel het vlees rauw krijgt gepresenteerd. Een t-bone steak met een rare smaak, een entrecote die naar onze mening gelijk vanuit de vriezer op de grill plaat is gegooid, dus de smaak is hierdoor niet zoals het hoort Ikzelf had kip, het rook prima maar eenmaal aan het eten zat er geen smaak aan, en het was zo droog dat ik zelfs niet zin had om te kluiven en begon te pluizen. De klachten werden doorgegeven, vlees opnieuw gebakken maar het werd er niet beter op, helaas.
    Vervolgens waren er nog mensen aan het eten, maar de tafel werd al afgeruimd, en er werd ook niet gevraagd of we klaar waren met eten. Dit was wel jammer want ik wilde toch wel wat eten.
    Kortom:
    Bediening onervaren.
    Eten smaakloos, en flauw.
    Niet inschenken van drankjes.
    Kwaliteit/prijs verhouding slecht.

Een niet al te beste ervaring in dit restaurant, zonde voor het geld want het was het niet waard.