1. Wij hebben zondag 10-3-2013 gegeten op de pannenkoekenboot. Het was slecht, sorry dat deze tent mag bestaan.. brandgaten in het tapijt, wc's stonken, bar vol agenda's, personeel te jong en zeer maar zeer onervaren om nog maar te zwijgen over de opmaak van de borden. Dit deden ze 23 jaar geleden ook, wij gaan veel uit eten maar hier nooit meer. Werd terug gegooid in de tijd. Advies; of knap u zaak op of ga a.u.b iets anders doen want het gaat om smaak en gezellligheid, die hangt er niet dus of ik nu 1 euro of 100 euro moet betalen dat geeft niet als het eten goed is, de bediening goed is en er warmte in de zaak uitstraalt. Nu was 1 euro te veel wij komen er nooit meer sorry weet betere tenten waar ik net zo veel betaal en het wel gezellig is. Conclusie; vies, smerig, niet aangenaam. Te vies om te zitten, niet te eten.