Op dit adres zit nu: SOMM

1. Afgelopen woensdag heerlijk gegeten bij Sassafraz. Gezellige ambiance, correcte bediening, ongedwongen. Verrassingsmenu was een goede keuze, als extra verrassing een amuse. Geheel was erg lekker, vernieuwend, mooie presentatie, goed verzorgd. Bijgeserveerde friet en salade mogen wat mij betreft weggelaten worden, zonde van het gerecht. Hoewel ik me voor kan stellen dat veel gasten dat wel op prijs stellen. Tijd tussen de gangen was perfect, we hadden veel te bespreken dus hadden het nagerecht een uur uitgesteld, dit was geen probleem. Mijn creme brule als onderdeel van het vier-nagerechtjesbord was nog warm, dus men leest de reacties hier! Prijzen op de kaart zijn iets bovengemiddeld, maar je gaat hier ook eerder naartoe om een hele avond te genieten ipv een snelle hap. GA ZO DOOR! We komen hier zeker terug.