Restaurant verhuisd

Deze eetgelegenheid is verhuisd naar Varkensmarkt 25, 5341 DA, Oss

Op dit adres zit nu: Sushi Express

1. Boven aan de bakplaat was het erg druk, kindvriendelijk zo te zien, dus fijn dat wij naar de kelder werden geleid. De inrichting is daar een chaos. Oude rommel die niet goed met het ombouwen naar een nieuw jasje is meegegaan. Hypermoderne inrichting. Op een hocker kun je niet dineren, dat hoort niet en het zit vreselijk! Dus ik heb me op het slecht zittende bankje hutjemutje naast mijn moeder gezeteld om te kunnen eten.

Bediening was traag, lette niet op en we moesten herhaaldelijk vragen om drank terwijl de juffrouw verder alles bekeek/beluisterde wat we deden terwijl ze glazen stond te poleren.

Sushi was vers, sashimi was heerlijk. Dat verdient dus punten. Menu is dus alleen niet zoals wij het graag hadden, zeker niet voor een beginner die van alles wil uitproberen. We waren moe van een dag sauna, we wilden lekker eten en vooral makkelijk. De kaart is overweldigend. We hebben dus een menu met van alles wat genomen en losse (veel te duur betaald voor de hoeveelheid!) wakame erbij. Wijn is aan de prijs. De menu's zouden veel meer variatie van sushi en sashimi moeten bevatten, zodat je van alles wat kunt proeven. Op de sushikaart verder geen gerechten zoals bij een sushi restaurant in Breda, die je kunt nemen als je sushi en sashimi toch niet lekker vindt.

Al met al een heel erge tegenvaller, erg veel geld betaald en geen waar voor je geld. Sushi is duur, overal, maar er zijn zoveel betere restaurants dan deze.