in Roermond

Ambacht en Smaakbeleving

1. Geerten en Monique van Eldik

Liefde en passie voor tongstrelende gerechten, komen hier samen op een prachtige locatie.

Wat een aanwinst voor Roermond, Aruna Culinaire! Gelegen aan de Kraanpoort (nabij de Markt) in het voormalige VVV-kantoor.
    We spreken de wens uit dat velen dit mooie restaurant met het vriendelijke personeel gaan bezoeken om - net als wij - te gaan genieten van de topkwaliteit, de vriendelijkheid van dit restaurant. We hebben al vele restaurants bezocht, maar dit restaurant springt er echt uit. Kwaliteit is hier een begrip dat gekoesterd wordt. Zowel in de gerechten, als in de wijn (ook biologische wijnen!).

Onze avond werd bijzonder afgesloten doordat we persoonlijk door Aruna op één van zijn heerlijke wijnen werden getracteerd. Een geanimeerd gesprek volgde. Wat een bevlogenheid, wat een gastvrijheid!
    Aruna geeft tekst en uitleg, staat open voor op-en aanmerkingen.

We hebben een heerlijke avond gehad, en hopen er nog velen te mogen meemaken bij Aruna. Met recht mag Aruna een topkok worden genoemd. Een topkok, die werkt met topproducten. In dat licht bezien, zijn de prijzen zeer reëel.