1. Wat en vreemde zaak. Hier gisteren wat afgehaald. Noemt zichzelf kwalitaria en was uitgeroepen tot beste zaak van Emmen, dus..
    Om te beginnen schijnt 't heel vreemd te zijn dat je iets mee wilt nemen. Normaal wordt dat bij een snackbar gevraagd, maar hier werd alles in bakjes uitgeserveerd. Toen ik zei dat ik 't me wilde nemen (vreemd he, als je allen bent en voor 20 euro bestelt), kwam de sjacherijnige opmerking of ik dat niet eerder kon zeggen. Je zou 't bij zo'n bestelling ook zelf kunnen bedenken.
    Dan 't eten: de patat zaten half gare stukjes in en alles wat met "speciaal"te maken had (patat, frikandel, hamburger) kwam een of ander smakeloos sausje over. Doe mij maar gewoon mayo, curry en uitjes, dit smaakte nergens naar.
    Ook het assortiment viel me behoorlijk tegen (geen gewone portie sate, geen broodje warm vlees, gewoon het standaardspul van standaard kwaliteit.
    Sorry, dan weet ik in de directe omgeving nog wel 3 betere snackbarren en zo snel geen slechtere..

3,2