Op dit adres zit nu: Roasted

1. Frank Eggink

Eten bij Sharing was een nieuwe ervaring. Qua smaak een goede ervaring. De gerechten waren bijna allemaal goed op smaak. Af en toe miste je de specifiek beschreven smaak. Bijvoorbeeld champignons met oude kaas. Geen oude kaas geproefd en zo waren er nog een paar. Door de afwisseling, 6 gerechten, wordt de smaakbeleving een beetje een smaakkermis. Je wordt van links naar rechts gegooid. Van zoete soja naar romige brie, van heftige knoflook naar malse lende biefstuk. Voor ons een wat onwennige manier van eten. Geef zelf meer de voorkeur aan een "vaste" keuken.
    De gastvrouw mag wel wat vriendelijker zijn tegen haar personeel. Ze straalde weinig vriendelijkheid uit. Wat aan tafel resulteerde in gemaakte vriendelijkheid.
    Het concept van delen is ons goed bevallen. Kortom een krappe voldoende van deze kritische eter.