1. Erwin 11438 punten

Met eerste kerst hier gebruik gemaakt van het kerstbuffet.
    Ik begrijp dat het eten met kerst een geheel ander beeld kan geven dat gebruikelijk. Ik kan hier in dit geval geen vergelijk geven maar wel mijn ervaring met het kerstbuffet.
    De bediening is keurig aanwezig en redelijk alert. Er mag wat meer gelet worden op lege glazen en het afhalen van alle borden, voor de rest geen opmerkingen.
    Het eten is prima. Als voorgerecht ligt er gemarineerde zalm met mosterd, zalmterrine met kruiden, gerookte heilbotfilet met spekjes, licht gerookte eendenborstfilet, Serranoham met noten en druiven en wildpaté.
    Het is allemaal voldoende en van goede kwaliteit.
    Na het voorgerechtenbuffet wordt er een lekkere bospaddestoelensoep geserveerd. Het brood komt vers uit de oven.
    Voor het hoofdgerecht kan je pakken van de volgende gerechten: Wildragout, gestoomde kabeljauw en zalmmootjes op fijne groenten en kipfilet met champignon-kruidensaus. Deze keuze is wat meer beperkt maar voor ons is er voldoende keus, we lusten het allemaal.
    Het nagerecht is een parfait van bosvruchten voor de heren en een parfait van amandel/bitterkoek voor de dames.
    Wanneer de normale kaart een gelijkwaardig niveau heeft is dit restaurant zeker een aanrader.
    Eten krijgt een kleine 8, sfeer een 7. Het is nu natuurlijk vrolijk aangekleed maar de buitenkant doet wat oubollig overkomen. Service een 7 het is netjes maar er worden wat kleine foutjes gemaakt. Prijs/kwaliteit een 8. Dit is dik in orde.