Op dit adres zit nu: Eat & Lounge

1. Timmermans Frank

Gister 29-12 2012 logeerden wij in het Apollo Hotel en we wilden lekker uit eten. Na de kerstdagen zin in iets anders. Even gekeken op Google. Weloverwogen naar de Griek (enige in Lelystad) gegaan en dat was een heel erg goede beslissing. Er was één hele negatieve recentie, de rest was prima, dus niet echt een gok.
    Direct bij binnenkomst een echt welkom gevoel door de gastheer en een lekkere ouzo.
    We hebben genoten van de heerlijke rode huiswijn, eerst een halve liter, en daarna nog een halve liter. Maakt hier niet uit qua prijs, direct een hele liter of 2 keer een halve is even duur (is bijna nergens zo). Een Schotel v.h. huis met alles erop en eraan, heerlijk en ruime porties incl. tsazikie! Leuk gesprek gehad met eigenaresse. Nadat alle klanten weg waren nog een lekker drankje v.h. huis gedronken, met een goede sigaar. Een Griek(se) wil dat de klanten niets tekort komen, gebeurd dat toch door omstandigheden, is daar over te praten en zoekt men een oplossing binnen de mogelijkheden.
    Wij hebben een heerlijke en prima avond gehad en dit ook uitgesproken. Als we weer in Lelystad zijn, gaan we zeker weer gezellig en lekker eten bij de Griek..