Op dit adres zit nu: Sushi & Zo

1. Al vaker ben ik hierheen gegaan voor een wijntje of latte macchiato. Dat doe ik vooral omdat de medewerkers en de eigenaar persoonlijke aandacht voor je hebben. Die service vind je nergens meer en zeker niet in deze regio. Op 28 november 2012 had ik wat te vieren en heb ik 2 anderen meegenomen hier naartoe. De ontvangst was hartelijk als altijd en het bedienend personeel vriendelijk en correct. Mijn disgenoten waren hier nog nooit geweest, behalve voor een wijntje.

Niet iedereen koos voor een voorgerecht, gelukkig werd hun trek gestild met heerlijk donker stokbrood met allerlei tapenades en botertjes. Ik koos voor het verrassingsmenu van wild, ik hou wel van verrast worden! Ik had een buitengewoon lekkere portsoep en een salade met heerlijke wildpaté. Ik ben niet zo'n soepliefhebber en dit was een erg aangename verrassing!
    Een van mijn tafelgenoten had een lauwwarme salade met verschillende paddenstoelen. Alles wordt prachtig opgemaakt en netjes geserveerd op warme borden. Ik mocht gelukkig ook wat proeven van die salade en die was net zo heerlijk als het eruit zag! Het hoofdgerecht was lekker en bijzonder, en ook al is de smaak erg goed, je krijgt geen kleine porties! Dat is in sommige restaurants wel het geval: hoe lekkerder het is en hoe bijzonderder opgemaakt, hoe minder je krijgt. Hier niet, hoor. Alles was ruimschoots aanwezig en het vlees was erg mals. Het oog wil ook wat en daar is de kok erg goed in, het ziet er allemaal prachtig uit.
    Mijn toetje was ook erg bijzonder, vooral de banaan. Heerlijk!

Alledrie hebben we er enorm van genoten en de maaltijd afgesloten met een espressootje en een goddelijk dessertwijntje, beiden in schattig servies.

Het beste van alles is dat je hier nog eens betaalbaar uit eten kunt gaan, terwijl je wel geniet van topkwaliteit. Ik ga hier absoluut vaker eten en zeker als ik gasten heb.

En zelfs al zou je niet voor het eten gaan (wel doen, hoor!), dan zijn de eigenaar en de medewerkers de moeite waard voor een bezoekje. Hier voel je je gast, zoals het hoort, maar zoals je tegenwoordig niet vaak meer ziet. Persoonlijke aandacht, zonder opdringerigheid, is hier het credo en ik vind dat bijzonder prettig.

Bedankt allemaal en tot de volgende keer!