Op dit adres zit nu: Lina's Bocadillo

1. Dit is naar mijn mening het aller slechte restaurant waar ik ooit heb gegeten. Plafon is niet afgewerkt. Inrichting is grijs saai en straalt geen warmte uit. Stoelen heb je binnen 15 minuten pijn in je rug van. De soep vooraf is te vergelijkbaar van kwaliteit met goedkope soep uit blik. Salade bar is heel erg beperkt en de groenten zijn alle behalve vers. Kwaliteit is vergelijkbaar met groenten uit blik. Hier door krijg ik het vermoeden dat alles uit blik komt ipv dat het vers gemaakt wordt zoals beweerd wordt door dit restaurant.

Vlees is ook slecht van kwaliteit. Biefstuk is zo taai dat het niet eetbaar is. Keuze is beperkt in soorten vlees. Vis(tilapia) is smaakloos. Patat en stokbrood is erg beperkt en is kwalitatief ook gewoon slecht en onder de maat.

Klap op de vuurpijl is dat de eigenaar gewoon onbeschoft en onvriendelijk is tegen zijn klanten. Absolute afrader. Kom hier nooit meer!!

3,5