1. Tijdje geleden wezen eten bij Yokohama in Eindhoven.

Na 3 jaar lang wachten om eindelijk weer een keer naar een Japans restaurant te gaan was het dan eindelijk zo ver.

We kwamen binnen bij Yokohama, en toen dacht ik eerlijk gezegd, Mmm dit weet ik ook niet... Zo lang gewacht en dan krijg je dit... Toch maar verder gelopen, en we werden netjes begroet door een nederlandse dame die ons naar onze plek bracht, we waren als enigste aanwezig en toen dachten we al helemaal, dit kan niet goed zijn... Maar alles wat wij in het begin van de avond dachten bleek helemaal niks waard te zijn... Wij waren gewoon wat te vroeg gekomen, het werd steeds drukker en het eten kwam natuurlijk ook op een bepaald moment, het was echt heerlijk, en het wachten ook zeer zeker waard.

Top kwaliteit, top kok, top personeel en heel gezellig gekletst met 2 engelssprekende aziaten die wij overigens helemaal niet kenden.

Mijn vriendin heeft het Vegetarische menu gepakt, waar ze later spijt van had.. want ze had liever een vlees menu gehad, Ze had alleen nog nooit japans gehad en ze was dus een beetje bang wat ze voorgeschoteld kreeg.

Ik ben voor het vlees menu gegaan, ontzettend lekker en heb ook van ieder gerecht genoten, het werd allemaal (op de salade na) voor je neus bereid, heerlijk om te zien hoe iemand bezig kan zijn met eten.

De kok wenste ons iedere keer heel netjes smakelijk eten!

Voor ons was het wel wat duur, (18/19 jaar) maar het was het zeker waard!!
    Tot de volgende keer!