1. Was een tevreden klant

De frituur was altijs prima, maar na de verbouwing is de service een heel stuk achteruit gegaan.
    -(véél te!) lange wachttijden;
    -Geen verse producten (droog vlees, bruine sla)
    -Welgeteld 5 (!) onafhankelijke personeelsleden aan onze tafel gehad om te vragen of het smaakte...
    - Glas tot 3 keer toe terug gebracht omdat het ontzettend smerig was, vervolgens een gebruikt glas gekregen waar de jongeman die het bracht achter kwam toen die weer aan de bar stond, dus na 4x had ik een "schoon" glas.
    -Iedereen werkt naast elkaar af; wat willen jullie drinken? Hebben jullie al besteld? Wat willen jullie eten? Is alles naar wens? Wordt meerdere malen door verschillende personen gevraagd.
    -Als laatste maar zeker niet als minste is de hygiëne helaas ook ver te zoeken.. Eten op de grond, aangekoekte curry op de stoel, verwelkte bloemen en planten in de vensterbank....

Als je een van deze dingen terugkoppelt naar de baas wordt het een beetje afgewimpelt en wordt gezegd; wie heeft dat gedaan? Welke collega was dit?

Nee helaas, we hebben het 3x geprobeerd. 1:Aah ze zijn net open, het moet nog gaan lopen. 2: 't Was super druk vandaag. 3: Sorry maar na 3 keer proberen blijven wij hier weg!

3,7