1. We waren toe aan een heerlijk avondje uit (eten). TOV was niet onze eerste keuze, maar na het lezen van een paar recensies, waren we om. De ontvangst was gelijk goed, de jassen werden aangepakt en we voelden ons echt welkom. Na ons aperatitief, kozen we voor het 4 gangen verrassing menu met als hoofd gerecht vis. En het werd inderdaad een verrassing met zeer uiteenlopende voorgerechtjes met de daarbij passende wijnen. En ze waren heerlijk, zowel de gerechten als de wijnen. Alleen een minpunt, vonden we de uitleg over de gerechten, was een beetje teveel ingestudeerd. Als ik nog een negatief iets moet noemen, dat is de kwantiteit van het hoofdgerecht, dat had best ietsje meer mogen zijn. Maar verder niets dan lof over TOV, het was tot de koffie met wat lekkers, tot in de puntjes verzorgt. We komen zeker weer een keer terug als we in Nederland zijn, wij wonen in Turkije en daar zijn we deze perfectie niet gewent.